Wednesday 8 August 2012

Salam Ramadhan, Salam Keberkatan

salam sejahtera,

wah... sangat-sangat luar biasa...
setelah lama menyepi dari blog ini, saya kembali mengaktifkannya..
di suntik semangat dari kawan-kawan blogger yang sangat positif..
terima kasih kepada semua..

bermula dari jemput kawan-kawan datang ke rumah untuk jamuan 
berbuka puasa di rumah, berbual dan di basuh agar saya teruskan karier 
dalam bidang online ini.. walaupun sudah beralih bisnes, namun 
blogger harus di teruskan untuk menjadikan kita seiring dengan zaman
globalisasi ini...

"wahai anak-anak muda, gunakanlah blogger untuk kesenangan diri, 
keluarga, masyarakat dan negara.. semoga anda beroleh kejayaan darinya"

terima kasih kepada kawan blogger yang sudah di kenali beberapa tahun 
kerana menaikkan semangat saya semula www.myideakini.com 
juga terima kasih kepada guru-guru blogger yang pernah mengajar saya 
tentang blog...

cerita terbaru tentang saya sekarang adalah :
masih lagi student di Management & Science University (MSU) 
Ijazah Hotel & Pelancongan


sekarang bergiat aktif dengan bisnes Elken :

setakat ini telah mencecah income dalam sebulan sebanyak 

cukup dulu setakat ini, kita sambung lagi dalam cerita lain, sebab saya nak keluar sharing dulu :)

No comments:

Post a Comment