Wednesday 20 November 2013

El Marino Blanc - Colagen

Suatu Pendekatan Holistik Untuk Kulit Cantik Menawan
Asas kulit yang cantik menawan bermula dari dalam serta suatu perlindungan kukuh terhadap faktor luaran. El Marino Blanc menawarkan suatu pendekatan holistik untuk kulit yang lebih cerah dan muda melalui:
  • 3 Teknologi Unik
Hasil manifestasi pelbagai saintis dan pakar dermatologi, kami telah merumuskan satu minuman kolagen yang unik yang berupaya memberi anda perlindungan jangka panjang, dengan manfaat pencerahan dan antipenuaan. Kesannya, kulit anda menjadi lebih tegang dan berseri.

1) Kompleks Oren Merah (ROC®)
Diekstrak daripada jus dan kulit Oren Merah Sicily, kuasa ROC® telah diuji secara klinikal untuk melindungi sel kulit daripada ancaman sinaran matahari. Sifat pelindung ROC®bertindak untuk mengekang aktiviti tirosinase dalam kulit kita yang merupakan punca penghasilan melanin dan mengekalkan kecerahan dan keserian kulit kita walaupun terdedah di bawah matahari.

2) Aktif VIQUA® dengan Sistem 
Penghantaran Nano ADS®
Aktif Delima VIQUA® kita yang menyapu banyak anugerah dapat melindungi kulit anda dengan menyekat enzim-enzim yang menguraikan struktur kolagen dan elastin serta mengaktifkan aktiviti sel-sel badan di samping menghasilkan protein muda.
Selain mengandungi 40 kali ganda bahan antioksidan berbanding jus delima biasa, Aktif VIQUA® terkandung dalam Sistem Penghantaran Lanjutan (ADS®) yang melicinkan penghantaran ke sel-sel kulit kita. 

3) Collactive
Rumusan ini juga mengintergrasikan Kolagen Marin Terhidrolisis dan Peptida Elastin dengan VIQUA® untuk melindungi dan memberi nafas baru kepada sel-sel kulit. Hari demi hari, kulit anda terasa lebih tegang, lebih licin dan lebih halus.

  • 4 Kaedah Perlindungan

  • 5 Aksi Sasaran
Melindungi sel kulit daripada sinaran UV
Menyekat tirosinase daripada menghasilkan lebih banyak melanin yang menggelapkan kulit
Menyekat aktiviti kolagenase dan elastase yang menguraikan elastin dan kolagen
Mempercepat penghasilan kolagen dan elastin baharu dalam kulit kita
Menggantikan semula kolagen dan elastin dalam kulit kita

Testimoni Produk El Marino Blanc : 

 



** dapatkan harga yang lebih murah dengan mendapatkan kad diskaun di sini : DISKAUN KAD

No comments:

Post a Comment